/ Dag boken /

Vem är jag?

Jag tänkte att det var ett tag sedan jag faktiskt berättade om mig själv, och det har tillkommit läsare (eller beskådare?) till bloggen... så då kan det vara lite trevligt att få veta vem jag är.
Jag heter Emma och är hela 18 somrar gammal... eller gammal och gammal, relativt ung? Jag är i alla fall en rödhårig, fräknig liten prick som är alldeles för kreativ och för lite strukturerad. Med en massa idéer och konstruktioner vänder jag upp och ner på alla mina uppgifter och gör dem genast lite jobbigare än vad de redan är. Min största pasion är min fantastiska kamera, en Kanon Canon! Som nummer två på listan kommer Gotlandsrusset Artchi som jag tävlar i körning... Efter det kommer allt med scouting in: Hajka, elda, klättra och allt äventyr. Fantastiskt! 
I mitt hjärta finns det tre speciella... Det är världens bästa grabb mr kimmen, Lilla kissemissen Alva (från Alva) och hela smellfeta ön Gotland. Det finns ingen bättre plats att leva på. Jag vet att många i min ålder är så trötta på den här ön, på att alla känner alla och att det som händer på gotland stannar å gotland... nej vänta det går runt som en löpeld på gotland. Men jag trivs, trivs som fisken i sjön. Jag älskar naturen, de små ica affärerna, att vinka till varje bil man möter och alltid kunna be någon om hjälp. Gotlänningar är så öppna, arbetsvilliga och supertrevliga (Iallfall vi på landet, hehe).
Jag går andra året på Samhällsrogramet med media inriktnig (skulle ha gått trean men var i spanien som utbytiz). Så för det mesta sitter jag framför datan eller tar kort någonstans när jag är i skolan... Vilket jag trivs utmärkt med!  Jag är inackorderad i Visby med en super tjej, Elsa. Annars bor jag med pojken på Hemse, i en 1,5a till lägenhet... Eller så krachar jag in hos päronen i Fide. 
 
 
frågor på det?