/ Dag boken /

saknar sommar på sudret

 
Åh vad jag saknar sommaren, jag vill kunna bada och gå barfota! Visst är det varmt, men så fort blåsten kommer så fryser man... usch. Imorgon skall jag ialfall sluta tidigt och ta med mig våran tyska utbytis till mitt underbara Sudret och visa henne ALLT!!! Hon har inte ens sett en rauk. hehe, inte ens det. 
 
Idag hade vi foto mest hela dagen och jag ska försöka få internetet att funka på den datan, så att jag kan läga upp det, Önska mig lycka till!!
#1 / / Susanna Maria J:

A sommaren är saknad, men jag tycker hösten är ganska mysig den också :)

#2 / / LIENE:

Fin bild! Det är tråkigt att man börjar frysa ute, men det är ändå varmt för att vara september tycker jag, skönt det!

#3 / / biggeros:

Så härlig bild!!! Ha det bra =)

#4 / / Josephine:

Fint! :)

#5 / / Lisette:

Fin bild!