/ Dag boken /

min helg

Åkte bussen hem i fredags, hem till grillförberedleser. När jag stod där och diskade trilade en underbar vän in genom dörren för att säga hejdå. Just nu sitter han i Australien och skall leka bonde med en till vän. Till grillningen var Vi inte många men myigt blev det. Även fast alla var trötta åkte vi 2.5 mil för att säga hejdå till den andra Australienaren. Där mötte vi även två stycken som har fartiväg på GMU i Skövde... 
 
 
Lördagen blev en dag i stallet, en dag med grillning och fint häng med alla vännerna på By Night. De två GMU:arna kom och grillade på kvällen och en massa disskusion om politik blev det. 
 
 
På söndagen gjorde jag min plikt och åkte och röstade! Sen drog jag till stallet och på kvällen vidare till bion med pojken. Let be cops! Jäkligt bra film! REKOMENDERAR!!! Sen  var det 5min valvaka och nej, jag somnade inte nöjd. Delvis för att jag inte är speciellt vänster av mig och delvis för att SD tydligen är var 10onde svensk favoritparti. Tredje störtsa, vad hände? Nu skall jag med spänning se vad som kommer att hände dessa 4 åren och komma ihåg allt till nästa valår då det skall röstas igen. 
 
Hur tyckte ni om svenska folkets röstning? är ni nöjda eller besvikna med valet?
Jag ska iallfall tack Fredrik med flera för ett bra jobb dessa 8 åren!