/ Dag boken /

tänker

 
Vad är det för fel? Jag har inte skrivit på hundra år känns det som. Problemet är att jag inte "kan" skriva utan att lägga upp en bild. Och jag vill inte lägga upp gamla hela tiden.. och ajg har inget sug efter att foto nu, eftersom vädret är piss. Skulle dock vilja starta upp tre olika uppdrag. Antingen att fota svartvit, eller studiofoto och som sist skulle det vara roligt att fota gamla rynkiga människor... i svartvit.  SKa ätnka på det!
#1 / / Agnes:

Hej! Har du en mejladress eller liknande ifall man vill kontakta dig? Det är nämligen så att jag är i ungefär samma situation som du var förra året i Spanien och har lite frågor. Om du vill och kan får du gärna mejla mig/skriva din mejladress här så jag kan mejla dig!

Svar: [email protected]
Var så god att skriv :)
Filigrunken