/ Dag boken /

Sammanfattning innan midsommaren

 
I tisdag fyllde jag 18, jag åkte med Mamma in till stan för att försöka klara av att ta körkortet. Jag har aldrig varit så nervös i HELA MITT LIV!! Jag trodde seriöst att jag skulle dö! Men jag klarade det galant och tillsammans med Moa åkte vi till klinte för att hämta bror och sedan vidare till Hemse för att lämna av Moa. På kvällen grillade vi hos farfar och åt tårta. 
 
I Onsdags åkte jag och Sara till Grötlingbo för att köra min favorit Artchi. det gick jätte bra trots all min frånvaro i från stallet. Jag körde hem henne igen eftersom hon skulle jobba. Tog det lite lungt och körde till Havdhem för att köpa mat (färskpotatis för 1öre/kg) Tog svängen förbi Saras jobb och klappade på kossorna där. Sen åkte jag och Jonna iväg på våran road trip. En bit på Eksta kusten, pizza i fröjel och en sväng förbi Klinte innan vi drog hem.
 
Idag kom Mamma och Peppe vid 12 sen har vi lekt med fina hunden fram till kvart i 2 då vi gick till vetrinären där han fick somna in. Han blev 12år, frisk och pigg, men det känns bäst att ta bort dom medans dom mår bra. Hundar blir ju inte hur gamla som helst och han har vart underbar i alla dessa år! Kommer sakna svarteman... men det känndes skönt att få klappa honom in i det sista och veta att han inte led av det. Efter lite tårar (ganska många) körde jag Kim till Garda för att hämta hans bil, vi åt hämt-mat och tog det lungt. 
 
En liten samanfattning från dessa dagar, imorgon börjar Midsommar firandet och kameran skall följa med! Håll ögonen öppna efter inlägg och ha en fin midsommar!