/ Dag boken /

feber på soffan och framtidsplaner



-min jonna-

usch fy, ligger på en tråkig soffa med både padda och tv igång. jag är ensam på hemse med feber... Jonny var här förut och höll mig lite sällskap medans niornas vägnar dunkade förbi med otroliga högtalare. blev sjuk redan igår efter att jag kom hem ifrån körlektionen, sista lektionen innan körkortet! fy tusan vad nervös jag är!

imorgon ska jag och karro egentligen till fastlandet, One dirction konser ni vet... inte för att jag älskar dom, dom är helt okej faktiskt. åkte med karro förra året och det var såååå kul! måste få säga att de fem grabbarna är så sjukt roliga! och begåvade! men nu verkar det inte som att jag kan åka... att ha feber och må illa är inte det bästa om man har stå plats och trängas med skrikande tjejer. fett surt!

men tobie kommer hem nu i en vecka! äntligen, har inte sett honom sen julen i Spanien. han har jobbat i bergen, Norge. nu ska han var hemma i en vecka och sen åker han till Göteborg för att hitta nya jobb. vi kommer inte överens så ofta, men jag saknar honom ändå....ibland, hehe.

nu ska jag plugga körkort för nu är det inte långt kvar! håll alla tummar!