/ Dag boken /

Affärer värnar inte om glutenfolket


I mitt liv just nu börjar jag känna mig lite bättre... Orken har inte kommit tillbaka än men jag mår ändå helt okej. Jag tog glutenprovet igår och har nu fått börjat äta glutenfri mat, vilket inte är så svårt faktiskt. Men kag måste få klaga på alla affärer som knappt har något glutenfritt på hyllan/i frysdisken. Igår skulle kag handla och det fanns 1 bröd att välja, 1 super ljust... Och fika bröd fanns bara bullar... Och så fanns det små små hamburgerbröd...det var allt i frysen. På hyllan hade de mjölmix, knäckebröd och en sorts kakor. Jäkligt snålt eftersom alla andra har stora feta hyllor med 711olika sorters ballerina. Så jag köpte mjölmix, sirap och jäst...det skall bakas bröd! Tyvärr hade de inget havregryn men det skulle få in det under veckan. Phuuu
#1 / / LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Tråkigt att det inte finns mer att välja på när det gäller glutenfritt :/