/ Dag boken /

Varför så tyst?

 
Det har varit lite tyst på bloggen då det inte finns så mycket att skriva om.
Skolan knallar på, inte det roligaste men jag är där. ingen spanska lektion idag men om en stund ska jag iväg till gymmet iallfall... ska bli otroligt skönt att komma iväg och röra på sig! Igår kväll var jag ute och joggade min lilla runda med dory och lilla dyrion följde med oss halva vägen tills han stannade, satte sig ner och började skrika. Så resterande bit fick jag bära på den trötta lilla katten... lite små mysigt att traska runt i skogen med en katt i famnen och en hund springade runt benen. 
 
Om tre dagar så har jag min fina pojk hos mig, längtar ihjäl mig!! och om ca 60 dagar har jag hela stora familjen här! eller här och här, vi ska spendera julen i Madrid och Valencia. Så nu ska jag surfa runt på intranätet och leta efter saker att göra när vi är där.  Det roligaste var nog igår när jag skulle maila hotellen/lägenheterna om vad som ingick... deras hemsidor var på Spanska så jag mailade så klart på spanska... och fick svar på svenska. Haha, yr vaken som jag var i morse så förstod jag inte ett ord av vad de skrivit.
 
Det var väl en lite uppdatering ifrån mig, Chao!
#1 / / Sofie:

Ha en fin kväll:)

Svar: Tack :)
Filigrunken