/ Dag boken /

Jag kommer avguda dig om du gör det!

Den människa som beställer hem dessa till mig kommer jag peppre med kärlek i resten av mitt liv!
det finns på H&M och kostar baaaara 150:- . Så ni som har hjärta och förstånd bör fixa dessa åt mig.
Tack, Tack, Tack! (på förhand)
 
Dessutom hade jag varit ytterst tacksam om jag fick sånna här...
                                      Urban Ears                                                  Nike spring skor
                                          Marabou                                                 Dr Martens
 
 
just saying
#1 / / Princess Lilla Lii:

Ingenting slår marabou choklad, verkligen.

#2 / / Princess Lilla Lii:

Svar: Då förstår jag att du vill ha det, jag hade inte klarat mig ;)

Svar: Haha nej, det är riktigt jobbigt ;) Tur att man har snälla vänner som skickar på posten :D
Filigrunken