/ Dag boken /

fullt upp

Den senaste veckan har lilla jag haft fullt upp. Jag njöt i stallet från Måndag till Torsdag och i fredags var jag en vända i stan med Kim för att hämta Jouse och Hanna-Sara vid båten. På fredag kvällen var det årsmöte för scouterna som avslutades med en film... Ice Age 3! Helt klart bästa Ice Ages filmen.
 
på lördagen lagade vi 360´n och var ute och sladdade med den på isen med en massa annat härligt folk tills det blev mörkt. Då åkte vi ut en snabbis till stallet så jag kunde hämta selen (som jag sedan putsade långt in på natten) Vi åkte tillbaka till Hemse där grannarna spelade volleyboll och vi gjorde pizza. Jouse och Hanna-sara hade hand om By Night och vi hade super kul!  Jag kom hem till halv tolv, jag fick plock fram och packa ner alla tävlings saker och putsa igenom tränset och selen.
 
Klockan 5 på Söndag morgonen vaknade jag efter ca 4 timmars sömn. Jag gjorde klart det sista och vd halv sju hade jag fodring i stallet. Allt flöt på och vid nio var jag på tävlingsplatsen. Artchi skötte sig bra på dressyren och vi håvade in 102 poäng!! Super förvånad då jag inte var så nöjd egentligen. Men med tanke på att jag tränat i två veckor nu och innan dess inte kört sen i Juni... Super nöjd!!!
      Precisionen gick sämre då Artchi fullföljde sin plikt som russ (och prövade mitt tålamod)...han valde helt enkelt att trava i slow motion. så vi körde för sakta men vi rev i alla fall inga bollar. Det blir hem och träna lydnad, kondis och muskler! Jag är jätte nöjd med allt ändå, det var super roligt.
 
Idag har jag vart i stallet nästan hela dagen och longerat hästar, mockat boxar, kört lite traktor, ridit, kört och tagit in/ut hästar. Är så otroligt tacksam över att få vara i stallet! Tack i stora lass till Maria, Stefan och Bea som står ut med lilla mig ;)
 
Nu: SOVA!