/ Dag boken /

Min lilla vecka går snabbt


 
Sitter för tillfället hemma i fide och sveper i mig liter med mjölk.
Jag har varit i stallet varje dag denna vecka nu, förutom i går (torsdag) då jag åkte med Moa till stan. Vi kollade i lite affärer, jag åt min första riktiga hamburgare på Max (riktig=saker på burgaren) åt ett Frisco mål och fick bara i mig hälften. Annars brukar jag äta Maxbox med en naturell hamburgare.... He he.

Sen på eftermiddagen var jag på teorilektion för körkortet, jippiiii!!! 
Grymt roligt och en aning spännande att det bara är knappa fyra månader kvar nu! 

Annars har jag idag varit i stallet. Logerat en mysig nordis på ca 6år, lär barn hur man mockar klokt, väger upp enselage på ett effektivt sätt och stekt pannkakor. 

Imorgon kommer ÄNTLIGEN alla människor hem ifrån trysil! Kimmen, brorsan, Jenny M.fl, längtar!

Nu skall jag duscha och mysa ner mig i soffan till en film.
Adios