/ Dag boken /

lika tråkig dag som igår

[Saknar Gotland]
 
Idag har vart en lika tråkig dag som igår...försov mig imorse och när jag blev väckt 5 min innan vi skulle åka så sa Elsa att jag kunde somna om, jag gör ändå inget viktigt i skolan...jaha, så idag blev det sovmorgon. Vädret är lika höstigt idag med och jag sitter och fryser som vanligt... måste skaffa mig ett par tofflor!!! 
 
Är så otroligt taggad inför morgondagen! varför? jo för imorgon börjar gymmet! ska även få min första spanska lekion, kommer få det tre gånger i veckan...så vi får se om det är något att ha. Ska iväg sen och rida lite hade jag tänkt...om vädret bara kunde bli liiite finare. 
 
Annars då? För tillfället sitter hela familjen (förutom Laura som fortfarande är i Zamora och pluggar) vid varsin data/surfplatta och är "sociala." 
#1 / / Annika:

Fin bild :D

Svar: Tack, tog den av rena slumpen när jag såg dem stå på en åker ca 20m från mitt fönster för något år sedan
Filigrunken