/ Dag boken /

Fågel mat... Googlemaps?

 
Idag glömde Joaquin bort mig och körde ifrån mig medans jag stod i duschen...så jag kom aldrig till skolan.
istälet har jag vart hemma och pluggat som en liten dåre. Gymmet var roligt som vanligt men jag upptäckte att jag är värdelös på utfall...mina knän pallar inte det.

Hemma fick jag äntligen dricka min efterlängtade mjölk. Skulle dricka ett glas och det blev hela paketet. Den vanliga mjölken här nere är jätte pastoriserad så den håller typ hur länge som helst och behöver inte vara i kylen. Så nu när vi åt kvällsmat så var Elsa jätte orolig att min mjölk skulle bli dålig som stod på bordet...och då hade den bara stått i tio minuter.
 
Jag skulle även iväg och se på Bio med Lara och hennes två vänner, men vi hamnade på ett café där vi satt hela kvällen och pratade. jag fick creps, alltså super goda pannkakor... Mjölk och Pannkakr på samma dag, såå glad! de lärde mig en massa långa svåra ord på spanska så jag lärde dem lite svenska. de ville lära sig "Fågelmat" men det kunde inte uttala det klokt så istället sa de "googlemaps"  Inte så lika, men med deras uttal så var det snarlikt. 
 
I helgen kanske jag åker iväg till Valladolid, till två andra svenskar för att baka lussebullar...vi får se.
Adrían är hemma och vi skall köra armbrytning...han tror nämligen att jag försöker bli stark av mjölk. Tyvärr lär han nog få ett gott skratt när han upptäcker vilka "baota-muskler" jag har, hehe.
 
Adíos!
 
#1 / / fellforbooks.blogg.se:

Vilken söt katt och hund! Är dem bra vänner?

Svar: De är lite till och från, eller det gillar att leka brutalt ibland ;)Men i min säng så är det små änglar
Filigrunken

#2 / / Annika:

Söta :)

Svar: jag vet, dom är underbara :)
Filigrunken