/ Dag boken /

Min vardagliga standard

 
Nu sitter jag här i min säng i stan efter en lååång dag! Började vid 5.00 med spnska plugg i Fardhem. Sen åka bil till bussen, en bil fyld med fryst cola. Skola, där våran sovmorgon på måndagar försvann. Gympa som jag inte kunde vara med på för mina gympakläder blev inlåsta i matsalen... Och samhällskunskap där vi gjorde en enkät...
 
Sen gick jag hem, jenny åkte till skåne. Simon kom och vi cyklade bort till Maxi för att kolla på Jacka... Sen till bickbock där dog jag lite grann, så fiiiin rea! Möte hemma hos maoken med alla ledare... Sen köttbullar med Karro och Agnes... Markus och Simon kom och bakade kladdkaka och vi såg på film. NU ska jag diska, städa, skriva årsberättelse och hita mobil laddaren... spanska uppsatsen ska skrivas på. 
 
FULLT UPP, TUMME UPP!!