/ Dag boken /

närvositet i blodet!

 
fick veta nu att jag skulle ha fått en kontaktperson på min spanska skola och tagit kontakt med den innan skolan börjar... vilket är om ca 3-4 veckor. Jag har inte fått någon kontaktperson så i ren inpulls har jag hunnit skriva brev till skolan, min spanska familj, laggt upp status i spanska gruppen på facebook och mailat programkontoret... på mindre än 5 min. smått närvös.
 
mina ridsaker är färdig packade likaså gympakläderna. Listor överpackning har skrivit och en massa mail har skickats mellan sverige och spaninen. Om 17  dagar är jag i Morales Del Rey....Så spännande!
Nu ska jag ta var på livet i Sverige. 6 Jobbdagar kvar och resterande 10 lediga dagar ska bli till att njuta av Gotland och "leka" med mina vänner.
 
 
#1 / / Anonym:

Hur mycket bidrag fick du när du åkte iväg, hur mycket i studie- och inackorderingsbidrag?

Svar: Nu minns jag inte exakt... men går du in på SCN och läser så står det där. Tror jag fick 2200kr och betalade 5000kr till familjen. Hoppas det hjälpte
Filigrunken