/ Dag boken /

beställt bilder

 
Nu har jag varit duktig och beställt hem bilder. Ca 250st blev det. Ska bli spännande att få se dem när dom komme! Åkte till stallet igår. Första gången på 3 månader, visste raden innan jag åkte det att jag var sjuk men jag var bara tvungen att åka dit och köra lite. Det blev en mysig tur med Yochi i sensommar solen. Nästa gång skall jag ta med kameran för den fina naturen jag såg var obeskrivlig. Fantastisk! Nu skall jag droga ner mig i alvedon, te och varma mackor. Annars då. Skolan är jätte bra. Älskar gymnasiet, allt känns så mera värt där. Gympan har fakitiskt ett syfte och man vet exakt vad som skall göras. Alla är så snälla och trevliga. Älskart! Har planerat Hösten/Vintern för fullt nu. När jag skall åka till stallet, vara på scout, plugga. Det blirr fullt upp! får se om jag fortsätter med flöjten... Puss och Hej då!